Taggad!

Är helt sjukt taggad inför min och Urtas första riktiga tävling! Vilket kommer att bli Járnhesturs vårtävling.
 
Det jag längtar efter är att se hur hon klarar av att vara på tävlingsbanan, allt runt omkring. När vi var på Eddas-hösttölt klarade hon av det himla bra, så bra att vi vann våran gren vilket var en unghästgren.
 
Járnhestur tävlingen och alla andra tävlingar 2013 kommer att vara träningar för Urta. Att vara runt massa andra hästar, människor hit och dit, musik och okända platser. Så några placeringar är de minsta jag tänker på. Målet är att hålla sig kvar på banan och vara lugn. Vilket jag tror inte kommer vara några problem bara hon inte blir rädd. Det ska vara roligt att tävla!
 
Är extra taggad inför denna tävling då typ hela forsen-gänget kommer att vara med = bästa hejjarklacken och stödet man kan få.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback