(:

Hallå på er! Tänkte skriva en liten läges rapport om vad som händer och sker för mig och Urta just nu.
 
Vi tränar på som vanligt och hon känns riktigt riktigt bra vissa dagar och andra dagar energifattigt och segt. Kan bero på pälssättningen och värmen som har varit samtidigt..? Vi har mest varit ute i skogen och tränat men också någon enstaka gång i paddocken. Känns som om jag måste skärpa till mig och börja träna lite hårdare nu för snart är det dags för tävling!
Jag är anmäld till Sleipnirs KM i V5 och målet med denna tävling är att få en lugnare och mer kontrollerad ritt än sist på Jarnhestur tävlingen. Jag är sjukligt taggad som alltid när det är tävlingsdags och lite nervös börjar jag allt bli också. Det är ju trots allt bara två veckor kvar... Men annars känns det som om vi har kommit igång efter hennes vila. Nu är det bara att fortsätta kämpa!
 
Hon har fått vilat i två dagar nu då jag har varit sjuk och inte mått så bra, men imorgon kväll så hade jag tänkt mig ett kortare pass i paddocken där jag ska fortsätta traggla med hennes jäkla ytterbogar i tölten och försöka få henne mer stabil och få en jämn form i traven.
 
Världens finaste tjej


Va kul, vi är också anmälda till V5 på Sleipnirs KM :-)

Svar: Roligt :)! Då ses vi där :D
Johanna Magnusson

2013-08-30 | 09:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback