Tillbaka

Hej på er. Sommaren har svischat förbi alldeles för snabbt. Bloggen tog ett sommarlov, jag tog ett sommarlov och Urta tog ett sommarlov. Den här sommaren har varit en utav dom roligaste och spontanaste sommrarna jag har fått uppleva under mitt 21 åriga liv. Jag behövde verkligen den här sommaren. Att komma iväg och bara ha kul och få tänka på annat...
 
Urta fick en välförtjänt vila på ca 2 månader. Jag tror verkligen att hon också behövde en längre vila nu. Hon har utvecklas så extremt mycket under det senaste halv året.
Men nu är vi back on track så att säga och med mer energi och vilja än någonsin!
Jag började igångsättningen i onsdags förra veckan med promenader och denna vecka har sett ut såhär;
Måndags- löslongering och horsemanship övningar.
Tisdags- uteritt skritt ca 40 min. Liiite tölt blev det också och det var den bästa känslan vi haft tror jag!
Onsdags- vila.
Idag (Torsdag)- Uteritt med lite trav ca 30 min.
Imorgon är planen att klättra eller att gå en promenad.
 
Hon känns så himla fräsch och positiv och den lilla tölten jag fick känna på kändes heeeelt magisk så längtar ihjäl mig till nästa vecka när jag ska lägga in mer trav och tölt i träningen igen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback