KBK

Hej på er, jag lever.
 
Livet är stressigt, krävande, ganska roligt ibland, och jobbigt...
Jag har så dåligt samvete över att jag inte har lika mycket tid över till min häst. Det är minst sagt fruktansvärt..
Idag har jag varit otaggad på livet. Otaggad till att plugga otaggad på allt. Ett tag tänkte jag skita i allt.
Tur jag någonstans i den där ångesten hittade en gnista vilja och hopp igen.. Tack youtube, tack Illingur och alla andra fina hästar jag tittat på som fick mig att tagga till igen. Jag är så jävla, jävla djävulskt ridsugen!!!
 
Det värsta är att jag kommer inte ha tiden till att rida förens på torsdag typ. Hur ska jag klara det här?
 
Kan iallafall trösta mig med att det kommer att bli en väldigt rolig torsdag! Då ska jag nämligen träna ihop med Carro och Sanna på att visa häst för hand sen eventuellt rida lektion för Carro också. Mycket bra. Då kanske jag får tillbaka lite motivation också! Sedan sover jag nog kvar på forsen för sedan kommer hela fredagen bestå utav lag-SM träning!!
Okej nu mår jag lite bättre.
 
Myshästen, jag älskar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback