En bra blogg..

En bra blogg är enligt mig en personlig blogg med vettiga och välskrivna inlägg. Det ska vara som en gott och blandat påse, med varierande inlägg, med både bilder och videos.
 
Några punkter för en bra blogg enligt mig:
 
- God uppdatering. Gillar inte bloggar om skriver ett inlägg varannan vecka. Blir bara allmänt irriterande.
 
- Fina bilder. Att lägga upp passande och fina bilder till sina inlägg ger mycket och sätter en personlig-tuch kan jag tycka, gillar inte halvkassa mobilbilder där man knappt kan se vad bilden visar, då kan det heldre vara. (Vet med mig själv att jag kan lägga upp sådana bilder ibland, hehe...)
 
- Välskrivna inlägg. Att kunna stava rätt och sätta kommatecken eller punkter är så otroligt viktigt. Hur svårt kan det vara?
 
- Att vara sig själv! Det är mycket roligare att läsa bloggar som man märker är sig själva, de drar inte åt sig uppmärksamhet genom att vara falska eller elaka. Sedan ser jag allt för många bloggar som kopierar varandra, helt sjukt. Låt det bara vara ifall du inte kommer på något att skriva om än att sno någon annans inlägg! Visst kan man få insperation från varandras bloggar. But still, be yourself.
 
- En okej design. Designen är enligt mig inte det viktigaste, men det blir mycket lättare att läsa om man har ordning på sin design. Att den är snygg ger bara ett plus i kanten.
 


Måste hylla några fantastika bloggar som jag gillar! Klicka på bilderna för att komma till deras bloggar.
 
Emilisa.blogg.se, bästa bloggen. Överdrivet bra uppdatering och läsvärda inlägg med två galet roliga och bra människor. Älskar bloggen!
 
Saraaandersson.devote.se, grymt bra blogg med kloka intressanta inlägg. Varierar mycket med videos och beskriver övningar personligt och bra!
 
Sannaelisabet.blogg.se, måste ju bara hylla bästa Sannis blogg, dock önskar jag att det fylldes på med inlägg liiite oftare ;)
Islycka.blogg.se, Väldigt snygg nystartad blogg, har typ sjukt fina bilder och välskrivna inlägg. Go Emma!
 
Meistaraverk.blogg.se, en fin blogg som är personlig och allmänt bra! Man ser verkligen hennes kärlek till sina hästar. Hon skriver på ett klokt och bra sätt.
 
 
Dock är inte jag den som sitter och letar bloggar, finns säkerligen hundratals till som jag skulle gilla? Men dessa är de jag kommer att tänka på när jag tänker på bra bloggar.


Haha, ja jag är lite dålig på att uppdatera emellanåt. Men jag lovar att jag ska bättra mig ;)

2013-03-12 | 07:14:54

Haha, ja jag är lite dålig på att uppdatera emellanåt. Men jag lovar att jag ska bättra mig ;)

2013-03-12 | 07:15:59

Men ååh, tack, vad glad jag blir, haha! :D

2013-03-12 | 23:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback