Vintermästerskapen del 2

 
På lördag är det dags för den andra deltävlingen av vintermästerskapen! Himla rolig tävling kan jag tycka!
Själv är jag inte med och tävlar då varken jag eller Urtis är redo för det, vi sparar oss tills nästa år istället.
Men bland annat ska Frejsing vara med och tävla, och vilka kommer vara bästa hejjarklacken om inte forsengänget?! Man kan ju säga som så att vi utklassar alla på läktaren ;).
Första tävlingen var vi där och hejjade på Sanna och Toti. Sanna kom trea i V5 och Toti vann femgången!
Är dom grymmast eller vad?
 
Förmodligen sover jag Fredag till Lördag (säkerligen Lördag-Söndag också) på Forsen, morgonfodrar käkar frulle och sedan åker till Strömsholm och hejjar satan. Himla fina ekipage det är med måste jag säga. Fanns många hästar man ville plocka med sig hem från första tävlingen.
 
En del av The gang(sters?) på Vintermästerskapen. Söta tycker jag att vi är.

Lisur, Sagurt, jag, Hörnet & Sanni↑
Jag & Frejsing↓


Jag ska också tävla då, ses där! :)

Svar: Wöö!! Fan vad fint Marre :D! Fyrgång?
Johanna Magnusson

2013-02-07 | 12:07:59

V5 och T8, han har inte fått upp styrkan från vilan ännu så att vi kan rida öppen som vanligt. :D

Svar: Okej :D!! Ni kommer vara grymma! Lycka till nu! (Omviintehinnersesimorgoninnandutävlar ;)!!!
Johanna Magnusson

2013-02-07 | 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback