Somthing good can work

Hej alla!!
 
Jag har klurat och tänkt ett bra tag på att börja blogga igen och jag gör det med största motivation och glädje! Min förra blogg som jag skrev på (jmsislandshast.blogg.se) tynade långsamt bort och jag var varken nöjd med mitt innehåll eller min inställning till bloggen.
 
Därav startar jag en ny blogg med nya fräscha inlägg. Och ja, detta kommer vara en hästblogg, de är det allra bästa!
2013 har jag sagt till mig själv är mitt år. Ingen ska få förstöra för mig och jag har stora fina mål att uppnå.
 
Jag är så sjukligt taggad att blogga igen och jag hoppas att du kommer att läsa min blogg om mig och min största kärlek islandshästen. Speciellt islandshästen Urta från Allemansängen. Hon är mitt livs kärlek kan jag lova er.
 


Lycka till med din nya blogg!

2013-02-06 | 08:21:12

Men wööö! Fan vad bra Annahoj, jag ska bli din mest trogna följare :*

Svar: haha fan va fint ;D! jag är ju eran så :*:*:*
Johanna Magnusson

2013-02-06 | 10:31:53

åååååååh äntligen!!!!! :DDDDD

Svar: WÖWÖWÖ kommer bli så himla kul :D:D
Johanna Magnusson

2013-02-06 | 10:43:39

åååååååh äntligen!!!!! :DDDDD

2013-02-06 | 10:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback