Trötter

Hej på er!

Har haft ett par väldigt intensiva dagar med mycket nya intryck och haft väldigt roligt! Wången var helt fantastiskt, nu vill jag bara komma in på hippologen ännu mer!! Berättar mer om det i ett annat inlägg..

Igår efter jobbet åkte jag ut till min saknade häst. Pussade sönder henne och red i paddocken. Hon var sjukt pigg och lite ofokuserad. Jag var också spänd och stressad så det gjorde inte saken bättre.. Så vi hade ju inte de bästa passet igår, haha.

Tränade mycket tölt/skritt och avslutade på ovalen med kravlöstrav och galopparbete där jag kortade upp henne så mycket jag kunde och galopperade långsamt under ena långsidan så fick hon länga på sig och gasa satan på andra, det uppskattades.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback