Tölt-lycka

Idag har jag och min häst TÖLTAT på riktigt! Flera varv i tölt utan växlingar och travtakt!!! Jag är så himla lycklig! Är sååå himla nöjd med min häst och med mig själv. Det var i höger varv det gick bäst, hon är mer travtaktig, passtaktig och växlar i vänster men fick tölt där med tillslut. Jag kommer ha träningsvärk imorgon kan jag lova.
 
Red ju lektion idag. Vi gjorde skänkelviksövningar i skritt och tölt. Vi tränade också på att få ner hästens hals och huvud för att få hästen att slappna av. Urta får guldstjärna idag. Hon var klockren! Lite spänd i början utav passet men i slutet red jag med en stor WOW effekt! Världens bästa häst.
 
 


ååh va duktiga ni är :D <3

Svar: Taaack sanni <3<3 :D! alltså känslan idag, magisk!
Johanna Magnusson

2013-02-11 | 20:33:10

är så glad att det går så bra för er! det förtjänar ni! Pusssssss :*

Svar: Tack så mycket bästa hörn <3 PUSS :*:*
Johanna Magnusson

2013-02-11 | 23:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback