Tävlingar 2013

Har funderat på vilka tävlingar man ska anmäla sig till i år. I dags läget är det lite oklart vilka jag kommer anmäla mig i och så vidare. Jag kommer iallafall att tävla i lätt fyrgång (V5) i år eftersom det är mitt och Urtas första år på banan. Jag längtar så jag nästan spricker! Är så sjukt taggad!
 
De tävlingar jag funderar på är:
 
Hrimfaxi vårtävling 27 april
Eidfaxi lätt 1 juni
Lag-SM 21-23 juli
Sleipnirs hösttävling 14 september
Hrimfaxi hösttävling 21 september
 
Lag-SM är det enda jag vet säkert att jag kommer delta i men de andra tävlingarna är jag bra sugen på. Alla ligger i närheten och det är fina och bra banor. Sen får jag hoppas på att det blir en hösttävling hemma på forsen också! Då jag inte kan vara med på edda/forsen tävlingen i juni då den ligger under studenthelgen och min lillebror tar stundenten..
 
Tess och Tinna på hrimfaxis vårtävling 2012 ↓
 
Ska du tävla något i år? Vilka tävlingar i sådant fall?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback