Taggad för plugg!

Jag hoppas och vill verkligen komma in på antingen wången eller strömsholm i år! Helst vill jag till wången och läsa hippologprogramet. Jag villvillvill så himla gärna. Om jag inte kommer in i år tänker jag inte vara den som deppar ihop utan bara bli mer taggad inför nästa ansökningsår!
 
En extra bra grej är att jag inte kommer att söka själv utan världens bästa Sanna kommer att söka samtidigt. Hur kul??!?
 
Jag ska vara fit for fight vid ansöknings proven. Då är det tur att man har Carro på forsen som just nu går sista året på hippologen. Hon har lovat att finslipa mig och Sanna inför ansökningsproven, haha!
 
Man blir så himla motiverad utav både Carro och Sara som går på wången just nu (dom är annars är på forsen när de inte är uppe på skolan.)
Det verkar vara så himla roligt och lärorikt! Så nu jäklar..
 


Du måste till Wången!! Bästa stället!!!:D

Svar: Jag hoppas jag kommer in :D!!!
Johanna Magnusson

2013-02-14 | 09:49:37

Klart ni ska till Wången! :D Det är Öppet hus för alla som vill söka hippologen den 24-25 februari. (har råkat ge ut Sannas nr till rektorn.. hade tyvärr inte ditt) Gå in här och hör av er till Malinda! :)
http://wangen.se/blog/2013/02/07/oppet-hus-for-blivande-hippologer/

Svar: Ja det är klart vi ska :D:D!! Okej, ja jag ska prata med Sanni och höra om hon är sugen på att åka upp :)
Johanna Magnusson

2013-02-15 | 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback