∞ infinity

Idag har jag hittlis bara tagit det chill, kände att jag behövde det.
Vila upp sig själv, kroppen och huvudet. Det är viktigt med återhämtning, även för människor. Kan vara lite dålig på att ge mig själv en paus, så en klapp på axeln till mig. Urta uppskattar nog och förtjänar en tvådagars vila hon också.
 
Men imorgon är vardagen tillbaka och jag taggar för att rida lektion. Älskar´t.
 
Medans jag håller på så kan jag ju berätta att jag är så sjukt pepp på allt! Jag vill så mycket och allt går så himla bra nu. Jag har så grymt mycket att se fram emot, kan knappt bärga mig! Livet♥
 


det är ju ingen lektion vecka 8+9:((((((

Svar: meeeen just ja :((( fuck..
Johanna Magnusson

2013-02-17 | 15:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback