Händelserik helg

Fredag: Då far jag tillsammans med min bror till Stockholm och rockar loss på bandit rock awards där jag bland annat kommer att skåda legenden Slash som kommer att köra en hel konsert på slutet, hur fett!!?
 
 
Lördag: Åker hem från stockholm och hem till mamma för lite kvalitetstid. Åker hem senare på eftermiddagen, eventuellt ut till stallet om jag orkar.
 
Söndag: ÅKER UPP TILL WÅNGEN! Jag och Sanna åker upp till Wången på öppet hus. Ser fram emot det super mycket, ska bli kul att se hur det ser ut där uppe på riktigt och fördjupa sig mer i hippologprogramet.
 


Ska du till Wången nu på söndag?! :D

Svar: Japp :D :D Då kommer jag och Sanna :D!
Johanna Magnusson

2013-02-22 | 08:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback