Färger på isabeller?

Jag kan inte bestäma mig riktigt vad jag ska köra för färg på Urtisen. Nu har vi en salig blandning av allt från marinblått till olivgrön. Jag har sagt länge att jag vill köra på en rosa outfit med bling och hela kittet, men tror jag har ångrat mig lite där. Vi har en extremt rosa reflexoutfit kan jag lova, det kanske räcker? Jag ångrade mig där samma sekund jag skrev det. Man kan nog aldrig få nog utav just rosa.
 
Hur söt?!?! Man kan ju säga att vi syns iallafall..
 
Jag har kollat runt llite om jag hittar någon färg som jag skulle falla för på isabeller och vad andra har på sina gulingar. Många tycker att naturnära färger är det snyggaste, typ olivgrönt, brunt och vitt. Medans många har kört på turkost. Många dissar färgen orange och där håller jag med! Orangt är snyggast på mörka hästar enligt mig.
 
Just nu tror jag att jag vill jag typ köra på så stilrent som möjligt, jag har all min utrusting i svartläder med silverspännen (utom sadeln som har mässing), till det vill jag bara ha lite vittbling på tränset och helst en padd under sadeln. Svårt det där.
Vad tycker ni är snyggast färg på isabeller??
 
Grått med rosa detaljer↓
Grå/brunt/grönt någonting↓
Marinblått med röda kanter↓
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback