well hello..

Jo men tjena, här ekade det tomt på inlägg. Ber om ursäkt och hoppas jag blir förlåten. Jag har typ haft miljoner saker att tänka på, men nu börjar saker äntligen falla på plats och jag kan lugna ner mig en smula.
 
Vad har hänt sedan sist då?
Jo jag har bland annat varit på lag-SM träning vilket gick super bra. Jag och några andra i lagen red först ett dressyrpass på förmiddagen, medans några andra lag-medlemar tränade på trail, terräng och flagglopp. Urta var något spänd och stressad i början men mot slutet blev hon super fin. Ska nog försöka satsa lite på dressyr...
 
På eftermiddagen/kvällen så red man en och en för Tess och Frida, först en ca kvart i paddocken för Tess, sedan en kvart på ovalen för Frida. Urta var galet bra, vi kunde tölta på volt! Har nog aldrig kännts så bra i tölten som då, hon var mjuk, pigg och lyhörd. På ovalen gick hon lite emot, men det gick bra tillslut de också. Traven var sjukligt bra iallfall.
 
Det känns så himla bra med två grymma lag-ledare detta år; Frida Lindström och Therese Tengelsen, bättre blir det inte! Allt blir så mycket mer effektivt vid träningarna osv.
 
lag-sm 2011:

 
Har varit ganska lugnt på stall och rid fronten faktiskt, jag och Sanna har fått hjälp utav Carro och Sara med lektioner i att visa häst för hand och en liten ridlektion där vi fick rida andra hästar, mycket roligt och lärorikt!
Jag har som vanligt fullt upp med jobb, plugg och att packa inför flytt, busybusy!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback