Glädjebank

Förra veckan var jag och de flesta ifrån stallet på föreläsning för Haffi Gislason som är KBT terapeut, livsvägledare och ridinstruktör. Han föreläste om självkänsla, hur man kan stärka den och hur man ska jobba med att få bättre självkänsla.
 
Han berättade många intressanta historier om t.ex. hans liv som nykter alkoholist, om hur folk som hade ridit VM kände, hur hans dommarkarriär hade varit (Haffi har dömt flest tävlingar hittils) m.m.. Mycket utav det han sa var riktigt intressant och bra att ta med sig!
 
Han ville att man skulle skriva ner minst tre bra saker som man har gjort idag och fattat beslut om och hur det fick en att känna sig.
T.ex. Idag har jag hjälpt min kompis med att flytta. Då kände jag mig hjälpsam, snäll, omtänksam, stark osv...
 
Samanfattningsvis var han riktigt duktig och brann verkligen för det han höll på med så jag rekomenderar er att gå på en föreläsning eller en kurs för Haffi. Man får sig många tankeställare kan jag lova er..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om du vill veta mer om Haffi gå in på hans hemsida: gladjebanken.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback