12 dagars

Hej på er!
Nu är jag tillbaka efter en 12 dagars vila. Mycket har hänt sen sist, vet inte vad jag ska börja med att berätta..
 
Om vi ska ta det kort..
Jag har chillat ner med plugget. Det tog tyvärr mer tid än vad jag räknat med så kommer inte hinna bli klar till den 20 juni, vilket är väldigt tråkigt, men ganska skönt att jag har insett och accepterat det. Målet är att tenta av i höst istället. Livet blev alldeles för jobbigt med minst två timmars plugg om dagen, 9 timmars jobb, häst, träningar och så kör vi in en flytt för både mig och mamma på det, hej och hå!
Men nästa år kommer jag minst sagt vara fit for fight för Wången!
 
Urta utvecklas sjukt fort! Hinner typ inte med att tänka, haha. Helt galet är det, de går verkligen så himla bra med ridningen just nu. Blir nästan lite rädd..åhhh jag har en så fantastiskt fin häst, sjukt som bara den är det!
 
Just nu kan jag andas igen, livet ♥!
 


Tråkigt det blev kort om dagar :( Men nästa år! Då hinner du träna och blablabla tills dess också! :)

Såg ett SÅ gulligt 1kl sto igår, kom direkt att tänka på Urta, hehe :) Har ju aldrig sett henne IRL men ändå..

Svar: Ja då jäklar :D! Söker du också nästa år eller :)? Haha åh vad kul vad var det för en rackare då :)?
Johanna Magnusson

2013-04-22 | 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback